71.441 espectadors d’arreu de Catalunya han participat a la segona edició del “Cap Butaca Buida”, la campanya impulsada per l’Associació d’Empreses de Teatre de Catalunya (ADETCA), la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, amb el suport de amb el suport de l’Institut Català de les Empreses Culturals del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya en el marc del I Pla d’Impuls del Teatre de Catalunya 2023-2026, i la col·laboració de la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona.
Cap Butaca Buida ha aconseguit reunir 56.604 espectadors a Barcelona, 4.465 a Girona, 2.219 a Lleida i 6.129 a les comarques de Tarragona.
En el conjunt de Catalunya, Barcelona ha concentrat el major nombre de sales participants amb 154; Tarragona, 22; Girona, 20; i les comarques de Lleida, 16.
En aquesta segona edició, la iniciativa ha traspassat per primera vegada les fronteres de Catalunya, celebrant-se també a València, les Illes Balears i la Catalunya Nord amb 5 sales que han mobilitzat 2.024 espectadors. Amb aquesta expansió, Cap Butaca Buida reforça la seva vocació d’esdeveniment cultural de referència per a tots els territoris de parla catalana a la vegada que consolida la jornada com una veritable festa del teatre.
Moltes gràcies!
Al public, que ha fet que cada funció sigui única. I a tots aquells que heu fet possible aquest projecte: teatres, ateneus, productores, companyies, artistes, professionals de les arts escèniques, així com als mitjans, institucions i col·laboradors.